poniedziałek, 15 sierpnia 2016

Poświęcony bukiet ziół i obiad w Matki Boskiej Zielnej

Dziś w Radoniach o. Paweł Krupa OP udowodnił, że kazanie w dzisiejsze święto może nie być macierzyńsko-patriotyczne. Może być konkretne teologiczne z przesłaniem.
Poświęcony bukiet ziół prawie w całości został dodany do dzisiejszej pizzy. Była to trochę przypadkowa mieszanka smakowa, ale pizza z pewnością miała wyjątkowe walory duchowe.
 W bukiecie miałam to co w ogródku na Rozłogach aktualnie: melisę, miętę, podagrycznik, rozmaryn. Posiekałam, zmieszałam (rękami) z cemembertem i pomidorem, posoliłam (za mało) i taka mieszankę nakładałam na pizzę.

Była tez zupa z młodej dyni - z bulionem eko+wege z kostki i podsmazoną cebulką, oraz ząbkiem czosnku. Bardzo dobra.

 Na pizzy było trochę resztek niegrillowanych wczoraj: bakłażan, papryka, cukinia, cebulka, kiełbaska.
Kompot z mieszanki owocowej, wegański (a więc robaczki poszły na kompost)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz